Pelan Unifi 100Mbps Baru Pada RM 129 Melengkapkan Unifi Pelan Asas Untuk Semua 

Telekom Malaysia Berhad (TM) baru-baru ini memperkenalkan pelan 100Mbps unifi baru pada RM129 sebulan – menyampaikan pengalaman jalur lebar 100Mbps dengan penggunaan tanpa had, akses ke pakej unifi playTV  serta 600 minit panggilan suara percuma. Pelan 100Mbps unifi baru ini merupakan tawaran rumah all-in-one yang kemaskini, dipermudahkan dan hebat.

Imri Mokhtar, Naib Presiden Eksekutif unifi, berkata: “Kami sentiasa berinovasi dengan mendengar dengan lebih dekat dengan para pelanggan kami – memahami keperluan isi rumah untuk jalur lebar tanpa had, hiburan yang tidak berkesudahan dan menghubungkan dengan keluarga dan sahabat. Baru-baru ini, pada 12 Julai 2018, mengumumkan rancangan kami untuk menaik taraf pelanggan Unifi (kediaman) sedia ada kepada kelajuan yang lebih tinggi (kini dalam fasa perintis), supaya mereka dapat menikmati pengalaman yang lebih baik yang boleh ditawarkan oleh jalur lebar berkelajuan tinggi. Sekarang, kami membuka pengalaman ini kepada pelanggan baru bagi kediaman dengan menawarkan pelan unifi 100Mbps ini – sebagai permulaan. “

“Wawasan pelanggan kami menunjukkan semakin banyak rumah di Malaysia memilih jalur lebar berkelajuan tinggi untuk memacu gaya hidup digital harian mereka – terutamanya didorong oleh peningkatan penggunaan perkhidmatan streaming dan permainan digital (e-sukan) sebagai sebahagian daripada gaya hidup isi rumah hari ini,” katanya. tambahnya.

Imri menjelaskan: “Sebagai rakan negara yang melancarkan potensi digital Malaysia yang bersambung sepenuhnya, adalah menjadi obsesi untuk membolehkan setiap isi rumah Malaysia menikmati faedah teknologi digital. Melalui unifi 100Mbps pada RM129 sebulan, kami menetapkan penanda aras baru kelajuan dan keterjangkauan – 60% lebih rendah daripada pelan 100Mbps sebelumnya.Kami percaya bahawa 100Mbps tidak lama lagi akan menjadi permulaan kelajuan tinggi untuk isi rumah Malaysia memandangkan semakin banyak aplikasi dan kandungan digital yang memerlukan permintaan jalur lebar, kelajuan dan kebolehpercayaan yang lebih besar, maka kami menjangkakan pelanggan kami ‘keperluan dengan pelan 100Mbps baru ini, dengan pelan laju yang lebih tinggi datang kepada anda tidak lama lagi. “

Setakat ini, lebih daripada 1.2 juta pelanggan di seluruh negara menikmati jalur lebar unifi. Selepas kehadiran pasaran yang kukuh yang menghidupkan 1.2 juta pelanggan awal ini, kami membuka peluang kepada semua dengan memperkenalkan pakej Unifi Basic dengan harga langganan yang lebih murah, lebih berpatutan, yang berharga RM79 sebulan dengan kuota 60GB.

Dengan pelan 100Mbps unifi baru dan unifi basic untuk semua, unifi kini dapat memenuhi keperluan dan kemampuan ketinggian rumah Malaysia yang lebih luas. Sebagai contoh, pelan Asas unifi sempurna memenuhi keperluan isi rumah yang lebih kecil yang hanya memerlukan kira-kira 60GB sebulan untuk keperluan gaya hidup mereka pada masa ini. Apabila keperluan bertambah atau isi rumah bertambah, mereka kini boleh bergerak dengan selesa ke 100Mbps unifi baru yang lebih sesuai dengan tatasusunan gaya hidup digital, termasuk akses kepada kandungan unifi playTV dan panggilan suara percuma.

“Kami percaya bahawa kesambungan internet adalah pembolehubah asas dalam mengembangkan Malaysia yang lebih digital, yang membawa kepada perubahan seismik dalam gaya hidup pengguna. Kini, pengguna semakin mendapat faedah daripada perkhidmatan internet, mereka menghargai kepuasan segera dan gangguan yang tidak menyenangkan terhadap kehidupan mereka yang berkaitan. perspektif, apa yang dikehendaki pengguna adalah gaya hidup digital yang bersatu di mana semuanya berada di hujung jari mereka di mana-mana, pada bila-bila masa. Itulah apa yang kami tawarkan kepada mereka, “kata Imri, ketika mengakhiri ucapan.

 

Loading

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.