Bagaimana Tukar Pelan Unifi Mobile Sedia Ada Kepada Pek Jasa RM59?

Adakah anda kakitangan kerajaan? . Adakah anda pengguna talian telefon yang masih membayar pakej internet serta panggilan dengan harga yang mahal?.

Gunakan kerjaya anda untuk memiliki pakej internet untuk telefon anda dengan harga RM59/bulan – Panggilan, SMS serta dan tanpa had! (Unlimited)

Saya dapat pertanyaan ini hari ni. Mesej ni adalah dari pelanggan saya – Streamyx.

Beliau adalah kakitangan kerajaan. Sudah memilik pelan Unifi Mobile (a.k.a Webe). Pelan RM79 ni adalah pelan mula-mula diperkenalkan oleh TM melalui jenama Webe. Ia sudah tidak dibuka pendaftaran sejak Mei Januari 2018.

Apa yang beliau nak adalah kekalkan nombor asal (pelan RM79) kepada pakej Pek Jasa Unifi Mobile RM59 kerana beliau layak. Namun ia tidak dibenarkan buat masa ini.

Pilihan yang ada hanya daftar pek Jasa dengan nombor baru (tambah talian). Perkara ini juga bukanlah hanya untuk pelan RM79. Tapi juga untuk pelan-pelan lain iaitu pelan RM99/79/39/29/19 serta pakej RM59 selain pek Jasa.

Bagi kakitangan kerajaan yang sedang berkhidmat, jangan buang masa terlalu banyak menilai kerana pelan ini murah dan jugak berbaloi.

Jika anda tidak berpuas hati dengan liputan atau bermasalah, anda boleh berpindah ke telco lain bila-bila masa sahaja kerana ia tiada kontrak.

Pakej ini juga dibuka kepada semua kakitangan kerajaan berstatus kontrak.

Tinggalkan komen di bawah jika anda ada apa-apa pandangan dan juga pertanyaan.

Boleh terus berhubung dengan saya. Talian saya 019-9377 794.

Guna Whatsapp? Selain save nombor saya, boleh terus chat dengan saya melalui link Whatsapp : https://wa.me/60199377794

Loading

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.