Tiada Lagi Set Top Box Untuk Streamyx 8Mbps

Semalam saya terima berita dari ibu pejabat yang memberi info tentang perubahan kepada pakej Streamyx dan unifi.

Sebelum ini, pakej Streamyx 8Mbps didatangkan bersama dengan servis IPTV TM melalui jenama HppTV/unifi TV. Pelanggan yang melanggan pakej ini akan menerima Set Top Box atau biasanya orang sebut TV Box / Anroid box. Hampir 25 saluran asas diberikan kepada pelanggan untuk tontonan dengan bayaran bulanan RM160 (langgan direct from TM) atau RM140 melalui ejen.

Pelanggan juga diberi pilihan untuk melanggan pek unifi TV iaitu pek Aneka Plus, Varnam Plus, Ruby Plus dan juga Ultimate dengan bayaran tambahan.

Tapi bermula semalam 15/1/2019, TM telah mengubah pakej 8Mbps ini dengan tidak lagi memberikan Set Top Box, akses kepada unifi playTV, dan juga Unifi TV. Malah pakej ini menjadi pakej biasa seperti pakej Streamyx yang lain.

Selain dari Set Top Box, tempoh kontrak juga diubah menjadi 12 bulan sahaja. Namun saya masih mempunyai kuota pendaftaran untuk pakej 8Mbps + Unifi TV Box + unifi play TV dengan harg RM140.

Saya bukan pendaftaran sehingga 25 Januari 2019 atau sehingga kuota yang diberikan kepada saya habis. Kepada yang berminat, boleh berhubung dengan saya terus untuk mendapatkan keterangan dan membuat pendaftaran.

Untuk berkenaan pendaftaran produk Unifi Fiber, Unifi Wireless, TM Broadband Streamyx, dan juga Unifi Mobile Postpaid, boleh berhubung dengan saya sendiri melalui talian:

019-9377 794
Link Whats App : www.wasap.my/60199377794

Bagi mereka yang ingin membuat aduan atau tidak berpuas hati dengan pakej atau servis yang TM tawarkan, Berikut adalah saluran aduan masalah anda.

Facebook : www.facebook.com/weareunifi
Twitter : twitter.com/helpmeunifi
Live Chat 24 Jam: unifi.com.my/chat/index.html
Email : help@tm.com.my
Talian Khidmat 24 Jam : 100 

Loading

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.